Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Whistle czy Flet Porsty? |
Whistle |
|
64% |
[ 9 ] |
Flet Prosty |
|
35% |
[ 5 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
xkacpertx
|
Wysłany: Sro Maj 07, 2008 19:36 Temat postu: Whistle czy Flet Porsty? Pomocy! |
|
|
Witam> Mam zamiar zaczÄ
Ä grac na instrumencie piszczaĹkowym. I mam pytanie. Nie wiem, co wybraÄ Whistla czy Flet prosty:/? GĹĂłwnie chodzi mi o prostotÄ w nauczeniu siÄ na nim grac a zarazem o masÄ moĹźliwoĹci J. Dodatkowo, na jaki instrument jest wiÄcej NUT! Znam je doĹÄ dobrze, bo UczÄ siÄ w szkole muzycznej jestem w II stopniu na akordeonie. A i np jeszcze jaki rodzaj fletu barokowy czy jakis inny ? Piszcie wszystkie za i przeciw ^^
PS Nie miaĹem jeszcze stycznoĹci z takim instrumentem i jestem ZIELONY J znam tylko nuty na 5-cio linii ^^. A i jeszcze powiedzcie od razu w jakiej tonacji najlepiej
Pozdr xkacpertx |
|
Powrót do góry |
|
|
Perry
|
Wysłany: Sro Maj 07, 2008 19:52 Temat postu: |
|
|
Ja bym na Twoim miejscu wybraĹ flet prosty. Trudniej sie nauczyÄ na tym. Ale:
1: masz peĹnÄ
chromatyke
2: masz duĹźo wiÄkszÄ
skale
3: Przesiadka na whistla bÄdzie prosta potem.
Co do systemu to chyba barokowy.
Najlepiej niech sie wypowie w tej kwesti Grzesiek Tomaszewicz ktĂłry uczy fletu prostego i sporo koncertowaĹ na nim. |
|
Powrót do góry |
|
|
xkacpertx
|
Wysłany: Sro Maj 07, 2008 20:19 Temat postu: |
|
|
Ok dzieki poczekam na grzeska ^^ jesli bedzie Ĺaskaw |
|
Powrót do góry |
|
|
Barfly
|
Wysłany: Sro Maj 07, 2008 21:14 Temat postu: |
|
|
Przesiadka na whistla moĹźe nie byÄ tak Ĺatwa, jak siÄ wydaje, ale to jest drugorzÄdna sprawa. Przede wszystkim zadaj sobie pytanie: co chcesz graÄ?
Jezeli nastawiasz siÄ na jakÄ
kolwiek muzykÄ "z nut" to na flecie prostym masz zdecydowanie wiÄksze pole do popisu.
JeĹźeli chcesz graÄ muzykÄ irlandzkÄ
- bierz whistla i nie licz, Ĺźe jakiekolwiek nuty pomogÄ
Ci w nauce.
Powodzenia _________________ Strings in the earth and air
make music sweet |
|