Forum Whistlowisko Strona G│ˇwna Whistlowisko

FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Witam.
Id╝ do strony 1, 2  Nastŕpny

Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Whistlowisko Strona G│ˇwna -> Dla "nowych"
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Aistiharha

Do│▒czy│: 13 Mar 2009

PostWys│any: Pi▒ Mar 13, 2009 13:42     Temat postu: Witam. Odpowiedz z cytatem

Witam. Skoro już się zarejestrowałam to wypadałoby się przedstawić...

Na imi─Ö mi Agata. Gram na flecie prostym od o┼Ťmiu lat, oraz na whistlu w D od niemal┼╝e roku.

Pochodz─Ö z rodziny, kt├│ra z muzyk─ů nie ma nic wsp├│lnego, jedynie wujek grywa┼é do kotleta ze swoim zespo┼éem. Zacz─Ö┼éam gra─ç w szkole podstawowej, jako ┼╝e na muzyce by┼éo to obowi─ůzkowe. I wtedy wyszed┼é na jaw m├│j s┼éuch muzyczny - okaza┼éo si─Ö, ┼╝e gram lepiej ze s┼éuchu, ni┼╝ reszta klasy potrafi─ůca czyta─ç nuty. Wi─Öc dla zabawy gra┼éam na lekcjach r├│┼╝ne melodie, kt├│re mi si─Ö podoba┼éy. Potrafi┼éam zagra─ç nawet piosenki, kt├│re aktualnie by┼éy na listach przeboj├│w - a dzieci m├│wi┼éy o mnie "A niech j─ů, ona wszystko potrafi zagra─ç...".

Po kilku latach przerwy, tj w trzeciej klasie gimnazjum, znalaz┼éam sw├│j stary flet. Odezwa┼éy si─Ö wspomnienia, usiad┼éam przy szafce i zacz─Ö┼éam gra─ç... C├│┼╝, nie przesta┼éam do dzi┼Ť Razz Jedyne co si─Ö zmieni┼éo to cz─Östotliwo┼Ť─ç ─çwicze┼ä (codziennie przynajmniej godzina) i moje podej┼Ťcie do gry. U┼Ťwiadomi┼éam sobie bowiem, ┼╝e kocham gra─ç i wyra┼╝am siebie w ten spos├│b, nie wolno mi tego rzuci─ç.